Termékmonitor

Adat és információvédelem
Elektronikus jelzéstechnika (135)
Gépjárművédelem
Kommunikációtechnika
Mechanikus biztonságvédelem
Szolgáltatások
Tűzvédelem technika (5)

Hírarchívum

Ki mit tud saját weboldalának látogatóiról?

Amikor létrehozunk egy saját weboldalt, előbb-utóbb valamilyen módon elkezdjük mérni a látogatottságot is. De vajon elég, ha annyit látunk, hányan jártak nálunk? Most egy új képzés is segít azoknak, akik jobban szeretnének célozni saját közönségükre, és valódi pénzre váltanák a látogatók hűségét.
 


 

Ha valaki új weboldalt indít, egyetlen szempontból teljesen mindegy, hogy az egy profi webshop, egy számítógépes játékokkal foglalkozó fórum, vagy épp a bélyeggyűjtés rejtelmeiről szóló hobbi-oldal. Ilyenkor ugyanis mindenki egyet akar: minél több olyan látogatót, akik aztán megszeretik az oldalt, és ott ragadnak.

Ennek pedig egyszerű eszköze van: az analitika. Tudnunk kell, ki járt az oldalon, mit keres, mi nem tetszik neki, mivel bírhatnánk hosszabb maradásra, vagy épp gyakori visszatérésre. Emellett az is fontos, hogy ha esetleg meghirdetjük az oldalt, valóban megéri-e a kampány a befektetett összeget.

Az ilyen jellegű kérdések pontos megválaszolásához már nem feltétlenül elég, ha valamilyen szabadon elérhető, egyszerű mérőkódot építünk be az oldalba. Okosan kell felmérnünk látogatóink szokásait, hogy ezáltal egyre jobban az ő kedvükre tudjunk tenni a funkciók csiszolásával, a tartalom jobb célzásával. Persze ezt a tudást nehéz webről összeszedegetni, YouTube-videókból felcsipegetni: a leghatékonyabb módszer mindenképpen az, ha odafigyelünk olyanokra, akik az épp aktuális módszerekkel, trendekkel tisztában vannak, és megtaníthatják az okos statisztika eszközeit.

Ilyen tanfolyam indul a HWSW és az ITFactory közös szervezésében: az App! Webanalitika és mérés képzésen 12 szakember osztja meg tapasztalatait és az általa ismert legjobb módszereket, ráadásul akár helyfüggetlenül is. A korlátozott tantermi helyek mellett ugyanis az előadások webinar formában, böngészőből is követhetők, és utólag is letölthetők.

A tanfolyam díja pedig sokszorosan megtérülhet mindenki számára, aki valódi pénzre szeretné váltani a weboldalára látogatókat. A 39 órás képzés végére ugyanis olyan ismereteket lehet elsajátítani, amelyekkel elektronikus kereskedők, tartalomszolgáltatók könnyen lekörözhetik a látogatói szokásokat nem elemző versenytársakat. A tanfolyam weboldalán elolvasható a részletes tematika, és itt lehet jelentkezni is október első napjáig, ekkor kezdődik ugyanis az első előadás.

 

Technet.hu

 

 

2013.09.25 10:54:21   |   Vissza

© Detektor Plusz    2010    Minden jog fenntartva.
powered by SiteSet